One Of Us - Glee Cast Verision ♥

Dampar sönder första och andra säsongen av Glee nu när jag är sjuk. Man har verkligen inget liv. Imorgon är det skola och ah. Jag är fortfarande inte frisk. Orkar inte ha hög feber och vara förkyld med migrän. Vill bara dö dö dö dö dö dö. Och jag ligger efter ganska rejällt nu i matten och engelskan. Och jag har missat ett glosprov och en engelska översättning.. Christer är nog inte glad över att jag är sjuk igen. Men jag kan inte rå för mitt urdåliga imunförsvar..;<
Så fort min dator funkar igen ska jag göra en ny design till bloggen, eller så letar jag reda på någon som är bra på headrar och designs. Bloggen ser förjävlig ut ju ;< Men ja, somsagt det måste vara någon som kan göra det gratis, för jag vill inte slänga 400 spänn på lite bild. Not funny. ;<
Hade kameran haft batteri hade jag fotat och lagt in på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig, hoppas att du blir bättre!

Älskar Glee cast och One of us, tack för tipset, jag har inte hört den med dem! ;)

2012-01-15 @ 20:05:06
URL: http://carriecaroline.blogspot.com
Postat av: Jossan♥

Fin blogg. :)

2012-01-15 @ 20:05:13
URL: http://bestiezblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0