Eric Saade Vol 2 in my ♥

Tjupp, då var man en ägare till Eric Saade Vol 2. Nöjd vart man iaf!
Igår sovde Amanda över hos mig, och vi hade det skojj med vårat one piece party och BJ party.. ♥ Och bull party. HAHA. </3

Just nu sitter jag och äter flingor, och sen ska jag städa. Klockan nio lägger jag My, och mamma lägger Ebba. Sen ska jag och mamma se film på hennes dator, och ah. Det blir nog rätt så chill det dära.
Annars så har jag ju fixat lite med mina nyårs löften.

  1. Godis löfte
  2. Får-Inte-Sminka-Mig-På-Ett-Helt-År-Enligt-Amanda-PGA-Min-Facebook-Status.

Men nu ska jag gå och städa, så jag slänger in en failad bild där jag gör något fail..



Ja, det är kallt i snön. SVINKALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0