Never say never?

Okej, jag vet att uppdateringen ligger på botten, och jag vet att designen är ful. :€
Men jag ska inte blogga när jag inte har tid, eller när jag är sur. För då blir det bara korta inlägg, eller en massa inlägg om mitt deprimerande liv. Eller mitt gnäll om saker och ting. Och föresten så ska jag kanske lägga ner bloggen. Jag menar, hur många är det som läser detta? Två kanske. Och hur många kommentarer får jag? Typ noll.
Ah, nu ska jag inte klaga, för då blir detta ett deppat inlägg och då kommer du sluta att läsa redan här.
Nu skriver jag bara lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Hela helgen har det bara flyttats. Inte direkt något kul att skriva om, bah: Oh, hej! Jag har flyttat i helg, roligt va?
Nämen ah. Sen på fredan så har jag bara chillat hemma. Torsdagen gick jag på bio med älskade Linda och Ebba. <3
såg vi på Breaking Dawn. Grymt bra, måste jag säga. På onsdagen var ju lite chill den också. Men ah. Och idag så var jag med Linda, och vi såg på Never Say Never. Haha, grym film den också. Varit i skolan också då.
Ah. Kom somsagt nyss hem från Linda och ah. Åt en macka och drack lite oboy. Ska snart gå och läsa lite i en bok (Om jag kunde drömma) och sne blir det väll sova och ah. Headern, den blir kvar ett bra tag. Åtminstonde i någon vecka. För ah. Jag kommer ju kanske att ta bort bloggen, men tills jag tar bort den ska den ju inte vara helt mobbad.
Slänger in några bilder som jag tog från GTA San Andreas igår. Somsagt, med fusk, klarar man allt!
Edit: Okej, det dampar fett med att ladda upp bilder, så bilder kommer när blogg.se slutar att dampa, vilket betyder aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0