Torsten? Nej förfan!

Hejsan! Nu har min katt kommit. Pappa säger att den ska heta Torsten, så han säger Torsten HELA tiden åt den. :[
Sur som faen. Vill ju att den ska heta Monster eller något sådant. Allt förutom Torsten. Pappa sa också att dne kan heta Orvar. Men hujja. Aldrig! Har just nu ingen bild på katten för systemkamerans batteri har säckat ihop, och mobilkabeln är typ poff väck. Så ah. Men annars så sitter jag och håller på att lära mig Photoshop cs5. Laddade ner testverisionen så jag kan göra några bloggheadrar som är lite snyggare än Adobe Photoshop Elements 6.0. Den är riktigt noobad, men pappa låter mig inte köpa cs3 cs4 eller cs5. Men pappa har cs3 på någon skiva med installationskod som han köpte för ett tag sen, men jag får inte installera det på min dator. :<
Ah, annars så lyssnar jag ut alla låtar i min spotify lista, och sen ska jag köpa premium. Och ah, Högst upp på listan står Justin Bieber. <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-tisdag-4.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-11-29 @ 20:25:00
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0