Rubriken har sprungit iväg.

Uppdateringen suger. Orkar typ inte blogga. Men ah. Nu fick jag ett ryck och ville blogga. Åh gud vad jag vill ha Photoshop cs5 :< Kommer fan aldrig att få råd med den. Men jag får nog nöja mig med Photofiltre och Adobe Photohop Elements 6.0. Och pappas Photoshop cs3. :<

Ska sluta gnälla nu. Orkar inte packa allting nu. Allt ska vara nerpackat från pappas lägenhet innan imorgon och sedan ska vi packa upp det i den nya lägenheten. Och så ska mamma packa ner allting och sedan packa upp allting i en ny lägenhet. Och Allt ska vara nerpackat innan lovet är slut. Och sen så ska vi packa upp allt innan månaden är slut. :<

Annars så sitter jag och bloggar för att småsyrrorna väckte mig. Så dom sitter och ser på barnkanalen och jag bloggar. Pappa sover och mamma vet jag inte vad hon gör. Ska snart gå och göra frukost åt My och Ebba och sen så väcker jag pappa och han får fixa sin frukost.

Tröjorna jag har beställt har kommit. Men då var ju alla tröjor i M och jag beställde XS :< Så jag får skicka tillbaka skiten och be om två storlekar mindre. Men nu ska jag fixa frukost åt syrrorna.

Kram'

Kommentarer
Postat av: Lotta

hai hai xD

2011-11-01 @ 10:11:26
URL: http://lottajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0