Pepparkakor och Julmust är jävligt hippt.

Ja, Julmust och Pepparkakor är jävligt hippt.
Sitter inne på mitt rum och dampar ner spotify och käkar pepparkakor samtidigt som jag dricker julmust.
Egentligen ska jag ju städa rummet nu men jag orkar inte. Ska fixa ner idrottskläderna i en väska och sedan ska jag väll städa rummet. Men inte nu.. Har nyss ätit palt. Jag har tur att jag slapp äta korv. HATAR verkligen korv. Det är det vidrigaste som finns. Blä.
Nog med tjat nu. Har också kommit hem från gällivare för en sista titt på tänderna innan jag får tandställningen. Kommer se ut som en nörd, jag lovar. Men ah. Gick sen på dollarstore och köpte Shampoo och Balsam, hårnålar, en dagbok, två st anntekningsblock och en massa pennor. Det går inte direkt frammåt med mina skisser, dom blir bara bilder av min hamster eller en lyktstolpe. Så mycket inspiration har jag just nu. Satt också och kollade på bilder på mig från när jag var liten. Åh gud vad söt jag var som femmåring! Saknar den tiden riktigt mycket, då man slapp skolan. :<
Ah. Blogg headern dampar och det vill inte funka så ah. Men jag ska försöka att få klart headern idag, och få in den på headern. Så ja.
Men nu ska jag gå och städa rummet och så och sen blir det att lägga in headern.
Kram'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0