Ful kväll igår. Så jävla ful kväll igår.

Igår var man på sporthallen och kollade när Sötnosarna Ebba Oloffson och Josefin Ylivanio spelade handboll. <3
Fotade några bilder där borta, men alla blev ju bara oseriösa. Men ah. Sedan gick jag, Ebba, Linda, Frida och Niks runt på stan. Men ah. Slänger in några bilder nu. Bilderna är i dålig kvalitet för att min kompaktkamera är dö dålig, och systemkamerans minneskort är borta. </3
Men ah. Det vart svinlite bilder för att dom dampade fett att ladda upp.. <3
Ta inte bilderna, jag slår ihjäl dig då. Bokstavligt talat, jag gör det!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

SV: Jag fotar med Canon EOS 1000D. :)

2011-11-11 @ 14:29:22
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0